Čokoladnica Ljubljana

V Čokoladnici Ljubljana danes prebivajo visoka kvaliteta, veselje do ročnega dela in neustavljiva kreativna energija. Mikavne sladkosti ustvarjamo z natančnostjo, nežnostjo in skrbnostjo.
+386 31 729 572
info@cokoladnica-lj.si
Mestni trg 11, 1000 Ljubljana

SLEDITE NAM!

Title Image

Pogoji poslovanja

www.cokoladnicaljubljana.si je spletni portal, ki ga upravlja podjetje COCOA d.o.o., v nadaljevanju ponudnik. Spletni portal je vzpostavljen in deluje v skladu ter na podlagi Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2, UL RS 98/04 in nadaljnji), Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB 1, UL RS 94/07 in nadaljnji) ter Zakona o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1, UL RS 109/2012). Ti pogoji poslovanja (v nadaljevanju »pogoji«) določajo delovanje spletnega portala, trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med lastnikom spletne trgovine in uporabnikom.

  1. PODATKI O PODJETJU:

COCOA d.o.o.

Jurčičev trg 2

1000 Ljubljana

ID za DDV: SI 49368109

TRR: SI56 0510 0801 5719 133

Matična številka: 7219024000

Telefonska številka: 031/729-572

 

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Čokoladnice Ljubljana, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Uporabnik za namen teh pogojev predstavlja vsakega obiskovalca spletne strani           www.cokoladnicaljubljana.si ter vsakega, ki na tej spletni strani opravi nakup.
Uporabnika zavezujejo pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje naročila preko elektronske pošte: info@cokoladnica-lj.si). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na pogoje in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Pogoji so na voljo tudi na sedežu ponudnika.

 

  1. POGOJI ZA UPORABNIKA

Z uporabo spletne trgovine cokoladnicaljubljana.si se uporabnik strinja, da je seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja in da se z njimi v celoti strinja. Šteje se, da z oddajo naročila v kakršnikoli obliki v celoti sprejemate splošne pogoje poslovanja.

 

  1. INFORMACIJE PONUDNIKA

Podjetje se zavezuje, da bo uporabniku, še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

1.podatke o podjetju (ime in sedež podjetja, matična številka),
2.kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
3.bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok trajanja
4.dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
5.pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
6.cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve,
7.način plačila in dostave ali izpolnitve,
8.časovno veljavnost ponudbe,
9.rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43. členom ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
10.pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike z uporabniki.

 

  1. POSTOPEK NAKUPA

Naročilo v spletni trgovini cokoladnicaljubljana.si se odda preko obrazca. Kupec mora pri naročilu poleg navedbe imena, priimka, kraja dostave, navesti tudi e-pošto in telefonsko številko, ki sta nujni za komunikacijo in spremljanje statusa naročila, ter kasnejšo dostavo.

Postopek:

Izbira artiklov: v spletni trgovini si najprej izberete željene artikle in količino artiklov. Pred klikom gumba za dokončanje naročila imate še vedno možnost preveriti podatke o artiklu, spremembo količine artikla in izbris artikla.

Sprejetje naročila: po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.

Naročilo potrjeno: če kupec naročila ne prekliče (naročilo se lahko prekliče do oddaje pošiljke), gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču. Če potrditve naročila ni prosimo, naj uporabnik pošlje e-mail na info@cokoladnica-lj.si ali pokliče telefonsko številko 031 729-572.

Odprema blaga: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe. Račun za nakup bo kupec dobil skupaj z naročenimi izdelki.

 

  1. OSEBNI PREVZEM IZDELKOV

Osebni nakup ali prevzem izdelkov je mogoč od pon-ned med 9:00-19:00 uro, prav tako med prazniki, v poslovalnici na Mestnem trgu 11. V tem primeru stroški dostave odpadejo. Možno je plačilo z gotovino ter z večino uveljavljenih kartic.

 

  1. PONUDBA IN CENE

Zavezanci za DDV morajo ob naročilu navesti svojo davčno številko. Vse cene v spletni trgovini www.cokoladnicaljubljana.si, so navedene v EUR in vsebujejo predpisani DDV. Nakup se lahko opravi z ali brez uporabe uporabniškega računa. Pri nakupu z uporabniškim računom se osebni podatki vpišejo samodejno. V uporabniškem računu lahko kupec kadarkoli spremeni svoje osebne podatke in geslo. Prav tako lahko spremlja status naročila in pregleduje prejšnja naročila.

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotavljati ažurnost in pravilnost podatkov na spletni strani, vendar pa se kljub temu lahko zgodi, da je dobavljivost, lastnosti artikla in podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik uporabnika obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od nakupa oz. ponudil alternativo.

 

  1. NAČINI PLAČILA

V spletni trgovini Čokoladnice Ljubljana, ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • S plačilom po povzetju, kjer ponudnik pošlje paket preko dostavne službe z odkupno vrednostjo;
  • S kreditno ali plačilno kartico (Mastercard, BA Maestro, Visa) preko Bankart;
  • Na prevzemnem mestu Čokoladnice Ljubljana (Mestni trg 11, Lj.) je možno plačilo z gotovino ali s plačilnimi karticami (Mastercard, Visa, Diners Club, BA Maestro).
  • Plačilo preko sistema Paypal

 

Z gotovino ob prevzemu

V kolikor uporabnik želi, da naročeno blago ponudnik dostavi na dom, delovno mesto ali katerikoli drug naslov v Sloveniji in se odloči za plačilo ob prevzemu, za pošiljanje izbere plačilo po povzetju- z gotovino. Zato mora biti uporabnik ob prevzemu prisoten in imeti dovolj gotovine za plačilo kupnine. V kolikor pa na podlagi obvestila, ki ga pusti lokalni poštar, pošiljko uporabnik prevzame na lokalni pošti, pa je možno tudi plačilo s plačilnimi karticami. Strošek Pošte Slovenije vam le-ta zaračuna posebej.

Bančno nakazilo -po predračunu

Naročeno blago lahko na katerikoli banki, Pošti Slovenije ali preko elektronskega bančništva uporabnik plača z nakazilom na naš transakcijski račun št. SI56 0510 0801 5719 133, odprt pri A banka d.d. Plačilo izvede na osnovi prejetega elektronskega sporočila ali po predračunu potem, ko uporabnik odda naročilo. Dobavni rok prične teči z dnevom zaznave prejema sredstev na naš račun.
Ko bo ponudnik prejel plačilo, bo uporabnik o tem obveščen na e-mail naslov “potrditev naročila”. Zaradi hitrejše priprave paketa, lahko o opravljenem plačilu uporabnik obvesti ponudnika na info@cokoladnica-lj.si.
Naročene artikle bo ponudnik odpremil po uspešno opravljenem plačilu na TRR. V kolikor v 72 urah od izdanega e-poštnega sporočila “predračun” ponudnik ne bo prejel potrdila o plačilu, bo nakup zavrnjen.
Ponudnik naproša, da uporabnik počaka z izvedbo plačila, dokler ne prejme potrditvenega sporočila, saj ponudnik ne more zagotoviti, da bo plačano blago lahko dobavljeno v željenem roku. Ponudnik bo uporabnika o tem obvestil.

Uporabnik bo prejel račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.
Uporabnik je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne bo upošteval.

Plačilo prek PayPal-a

Kupec sledi standardnemu postopku plačila prek PayPal. Ko podjetje evidentira plačilo na svojem PayPal računu, poskrbi, da je pošiljka preko Pošte Slovenija  v 1-3 delovnih dneh dostavljena na naslov, ki ga je kupec vpisal ob naročilu.

Plačilo s kreditno kartico VISA / MASTERCARD / DINERS CLUB

Kupec sledi standardnemu postopku plačila s kreditno kartico. Po izvršenem plačilu podjetje poskrbi, da je pošiljka preko Pošte Slovenija  v 1-3 delovnih dneh dostavljena na naslov, ki ga je kupec vpisal ob naročilu.

 

  1. PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe in sicer na kontaktni naslov: info@cokoladnica-lj.si. Potrošnik mora nato blago vrniti podjetju v tridesetih dneh po pisnem sporočilu o odstopu potrošnika od nakupa, se tem, da sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani. Priložena mora biti kopija naročila. Stroške vračila krije kupec. Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) takoj, ko je mogoče, najkasneje pa v tridesetih dneh po prejemu sporočila o odstopu potrošnika od nakupa.

 

  1. GARANCIJA

Za izdelke v spletni trgovini veljajo garancijski pogoji v skladu s slovensko zakonodajo.

 

  1. REKLAMACIJA

Kupec lahko blago reklamira v osmih (8) dneh od nakupa, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, izdelke v napačni količini oziroma barvi, ali če izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

Kupec lahko v tem primeru zahteva takojšnjo zamenjavo za enka, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, v original embalaži z vsemi etiketami in brez znakov uporabe!

 

  1. DOSTAVA

Ponudnik mora blago dostaviti v obljubljenem času. Dostavo za spletno trgovino Čokoladnice Ljubljana opravlja Pošta Slovenije. V paketu bo tudi račun. Če je izdelek na zalogi, bo večina pošiljk dostavljena že naslednji dan, najkasneje pa v treh delovnih dneh. Zaradi nepredvidenih razlogov se lahko zgodi, da kupec izdelka ne bo dobil v obljubljenem roku. O tem bomo kupca obvestili po telefonu ali na njegov elektronski naslov.

Pošta Slovenije dostavlja pakete vsak delovnik od 8. do 16. ure. Za dostavo lahko kupec navede drug naslov (služba, prijatelji, sorodniki), če ga v tem času ni doma.

Naročila prejeta v petek po 12. uri ter naročila prejeta ob sobotah, nedeljah in praznikih bo ponudnik obravnaval prvi naslednji delovni dan.

V primeru, da ponudnik izdelka iz določenih razlogov ne more dostaviti, bo kupca o tem obvestili na elektronski naslov ali telefonsko številko, navedeno na naročilu.

Če je paket ob prevzemu poškodovan, naj kupec zavrne prevzem in zahteva zapisnik od dostavljavca. O zavrnitvi paketa zaradi zunanjih poškodb naj kupec takoj obvesti ponudnika.

Možnosti in cene dostave:

Pošta Slovenije, dostava – Cena se izračuna v obrazcu za naročilo in že vključuje DDV. Strošek dostave na območju Slovenije je 3,90 EUR:

Strošek dostave je brezplačen v primeru naročenega blaga v vrednosti nad 18 ali za posamezne artikle, če je tako tudi izrecno navedeno ob posameznem artiklu.

V času časovno omejenih promocij ali akcij je minimalni znesek za brezplačno poštnino lahko za čas akcije spremenjen.

V primeru menjave ali vračila artiklov ponudnik ne povrne stroškov pošiljanja, razen če je dogovorjeno drugače. Uporabnik, ki blaga ob prvem pošiljanju ne prevzame, je ob ponovnem pošiljanju, izvedenem na njegovo zahtevo, dolžan predhodno poravnati celotno kupnino in stroške dostave na transakcijski račun ponudnika.

 

 

  1. PRAVICA DO ZASEBNOSTI

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v Skladu z Zakonom o varstvu podatkov (Ur. List RS št. 86/2004) in Zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani Čokoladnice Ljubljana, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.

 

  1. PIŠKOTKI

Piškotki so male besedilne datoteke, ki jih večina spletnih mest shrani v naprave uporabnikov, s katerimi dostopajo do interneta. Njihovo shranjevanje je pod popolnim nadzorom uporabnika, saj lahko v brskalniku, ki ga uporablja, hranjenje piškotkov omeji ali onemogoči. Piškotki opravljajo številne funkcije – omogočajo sledenje obiska spletnih strani, omogočajo različne kampanje in popuste , preko piškotkov pa se shranjujejo tudi informacije o tem, ali je uporabnik npr. naročnik na spletne novice ali upravičen do določenih popustov ali ugodnosti.
Piškotke uporablja večina spletnih strani, saj omogočajo priročen način za ohranjanje sveže in primerne vsebine, ki je v skladu z interesi in preferencami spletnih uporabnikov. Na podlagi statističnih podatkov o obiskanosti spletne strani, ki jih prav tako omogočajo piškotki, lahko upravljavci spletnih mest ocenijo učinkovitost zasnove svojih spletnih strani, kot tudi ustreznost vrste in števila oglasov, ki jih ponujajo uporabnikom na svojih spletnih straneh.

Piškotki opravljajo številne funkcije – omogočajo sledenje obiska spletnih strani, omogočajo različne kampanje in popuste , preko piškotkov pa se shranjujejo tudi informacije o tem, ali ste naročnik na naše spletne novice ali upravičeni do določenih popustov ali ugodnosti.
Privoljenje v nameščanje piškotkov pa ni potrebno za nujne piškotke. Ti omogočajo normalno delovanje spletne strani. Preko teh piškotkov je omogočena osnovna uporaba spletne strani, in varno oddajanje naročila ter plačilo. Brez teh piškotkov stran ne deluje normalno ali sploh ne deluje zato se nameščajo tudi kadar nameščanje piškotkov zavrnete.
Od piškotkov lahko uporabnik odstopi kadarkoli.

 

  1. KOMUNIKACIJA

Reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila, pošiljatelj pa mora biti jasno razviden. Željo uporabnika, da ne želi prejemati reklamnih sporočil, je potrebno brezpogojno upoštevati.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

– jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
– pošiljatelj bo jasno razviden,
– različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako     bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
– jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
– željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval

 

  1. VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.
Ponudnik skladno z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov hrani naslednje podatke uporabnikov: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom. Ponudnik se obvezuje, da bodo kakršnikoli osebni podatki pridobljeni preko spletne strani www.etnobotanika.eu v celoti ostali v lasti ponudnika in bodo služili izključno za potrebe izvedbe in dostave naročila, razen če ni uporabnik spletne strani posebej privolil v kakšno drugačno obliko uporabe posredovanih podatkov.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

 

  1. INTELEKTUALNA LASTNINA IN AVTORSKE PRAVICE

Vsi materiali na spletni strani www.cokoladnicaljubljana.si so izključna last ponudnika, njihovo razmnoževanje, reproduciranje, predelava, uporaba v kateremkoli mediju in v kakršnikoli obliki in/ali distribucija je brez izrecnega soglasja ponudnika prepovedana. Čokoladnica Ljubljana in Premium Chocolaterie Ljubljana je blagovna znamka ponudnika, ki je kot intelektualna lastnina registrirana. Kakršnakoli neupravičena uporaba pravic intelektualne lastnine ponudnika v nasprotju z zakonom ter brez dovoljenja bo sankcionirana v okviru pravnih zmožnosti.

 

  1. OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo uporabnik obveščen o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
V primeru tehničnih težav na spletni strani si ponudnik pridružuje pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela in ponudnika v razmerju z uporabnikom iz tega naslova ne bremeni kakršno koli poplačilo morebitne škode. V primeru preklica naročil bo uporabnik obveščen v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki.

Ponudnik tudi ne odgovarja za škodo, ki utegne nastati na strojni opremi, programski ali drugi opremi uporabnika zaradi uporabe spletne strani. Uporabnik mora zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus, itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te.

 

  1. VELJAVNOST, PRITOŽBE IN SPORI

Neveljavnost katerekoli določbe teh pogojev, ne glede na razlog neveljavnosti, ne povzroči neveljavnosti teh pogojev v celoti. V takem primeru se neveljavna določba šteje za nezapisano, medtem ko ti pogoji še naprej ostanejo v veljavi, brez neveljavne določbe.
V primeru, da so določbe teh pogojev v nasprotju z določili posamične pogodbe med uporabnikom in ponudnikom, veljajo določila posamične pogodbe.
Ponudnik si bo prizadeval vse spore z uporabnikom rešiti mirno in v duhu medsebojnega sodelovanja, v primeru, da to ne bo mogoče, pa je za spore stvarno pristojno sodišče v Ljubljani. Uporabnik lahko svoje mnenje, pritožbe, reklamacije ali vprašanja naslovi na info@cokoladnica-lj.si. Za razlago določb teh pogojev se uporablja pravo Republike Slovenije ter slovenski jezik.

S to Politiko zasebnosti podjetje COCOA d.o.o. (v nadaljevanju »COCOA«) določa pravice in obveznosti uporabnikov spletne strani (v nadaljevanju »uporabnik«), pri čemer je pomembno to, da COCOA spoštuje in varuje vse pridobljene osebne podatke uporabnikov skladno z veljavno zakonodajo in se zavezuje, da bodo vsi osebni podatki, pridobljeni preko ali z uporabo spletne strani, skrbno varovani ter uporabljeni izključno za namen, za katerega so bili posredovani. Pojem »uporabnik« se nanaša tako na uporabnike ženskega in moškega spola. Ta Politika zasebnosti je del Pogojev uporabe, ki so dostopni na www.cokoladnicaljubljana.si/splosnipogojiposlovanja/. COCOA si pridržuje pravico do spremembe Politike zasebnosti kadarkoli, brez predhodnega obvestila. Uporabnika zavezujeta ta Politika zasebnosti in Zakon o varovanju osebnih podatkov, ki je veljaven v trenutku obiska ali uporabe spletne strani. Uporabnik z vsakokratnim dostopom na spletno stran ali uporabo spletne strani soglaša oziroma dovoljuje, da COCOA zbira, vodi, vzdržuje, nadzoruje ali kako drugače obdeluje osebne podatke, ki se nanašajo nanj, v skladu s to Politiko zasebnosti, Pogoji uporabe in veljavnim Zakonom o varovanju osebnih podatkov. Podatki, ki se nanašajo na uporabnika vključujejo med drugim podatke, ki jih COCOA pridobi v zvezi z dostopom uporabnika na spletno stran in/ali podatke, ki jih uporabnik sam posreduje COCOA. Uporabnik se strinja, da sme COCOA zbrane podatke posredovati poslovnim partnerjem, vzdrževalcem strežnikov, zunanjim izvajalcem posredovanja elektronskih sporočil ter drugim kapitalsko povezanim družbam in/ali tretjim osebam, ki imajo v skladu z veljavnimi predpisi podlago za pridobivanje, obdelavo, posredovanje ali hranjenje osebnih podatkov v teh predpisih, osebni privolitvi uporabnika ali v pogodbenem razmerju. Nekateri od teh pogodbenih partnerjev in povezanih oseb imajo lahko sedež zunaj države prebivališča uporabnika in z obiskom spletne strani se uporabnik strinja s prenosom podatkov na te osebe in v te države. Izključno odgovornost za verodostojnost osebnih podatkov in kontaktnih informacij prevzame uporabnik, prav tako je odgovoren za varnost dostopa do svojih osebnih podatkov. Uporabnik lahko kadarkoli prekliče dovoljenje za obdelavo osebnih podatkov. Uporabnik obenem potrjuje, da je bil seznanjen z dejstvom, da ima pravico do vpogleda, prepisa, kopiranja, dopolnitve, popravka, blokiranja in izbrisa osebnih podatkov, ki se nanašajo nanj (v skladu z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov) – razen, če je ta pravica omejena z veljavnimi predpisi. COCOA bo v tem primeru storila vse potrebno za takojšnjo izpolnitev te zahteve. V kolikor ima uporabnik kakršnakoli vprašanja v zvezi s to Politiko zasebnosti, se lahko obrne na info@cokoladnica-lj.si. Kadarkoli uporabnik dostopa na spletno stran, se splošni, neosebni podatki (uporabniki spletnega iskalnika, število obiskov, povprečen čas obiska na spletni strani, obiskane strani) avtomatično beležijo. Te informacije COCOA uporablja za izboljševanje vsebin in uporabnosti in ti podatki niso predmet nadaljnje obravnave in niso posredovani tretjim osebam. Ker spletna stran podjetja COCOA uporablja in se navezuje na določene povezave na druge, zunanje spletne strani (v nadaljevanju »zunanje strani«), ki niso neposredno vezane na podjetje, COCOA ne prevzema nikakršne odgovornosti za zaščito podatkov na zunanjih spletnih straneh in svetuje uporabniku, da prebere Politike zasebnosti na zunanjih straneh. COCOA ne odgovarja za nobeno škodo, nastalo iz naslova uporabe zunanjih strani ali nakupa blaga preko zunanjih strani, v primeru kakršnihkoli prijav ali zahtevkov iz tega naslova, naj se uporabnik obrne direktno na upravljalca zunanjih strani.

 

Izvensodno reševanje sporov